فروشگاه اینترنتی فکر زیبا

خرید اینترنتی, خرید آنلاین, خرید لوازم, خرید زیور آلات, خرید محصول, خرید پستی,خرید لباس, خرید لوازم لوکس

فروشگاه اینترنتی فکر زیبا

خرید اینترنتی, خرید آنلاین, خرید لوازم, خرید زیور آلات, خرید محصول, خرید پستی,خرید لباس, خرید لوازم لوکس

فروش اینترنتی سریال پلیسی خانم مارپل

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ

سریال پلیسی خانم مارپل

دارای مجوز به شماره ی 155/89/54210

با کیفیت عالی

همه ی قسمت ها موجود می باشد در این پکیج


سر و کله خانم مارپل کنجکاو و دوست داشتنی سال ۱۹۲۶ در یک داستان کوتاه در مجله معروف The Sketch پیدا شد. بعد از آن بود که شخصیت محوری یک داستان بلند به اسم «جنایت در خانه کشیش» شد که سال ۱۹۳۰ به بازار آمد. دوشیزه مارپل ۷۰ ساله در ۱۲ رمان و ۲۰ داستان کوتاه آگاتا کریستی حضور دارد. بعد از این که تلویزیون بی بی سی ۱۲ فیلم تلویزیونی بر اساس داستان‌های خانم مارپل را نشان داد، خانم مارپل شد یک صفت؛ وقتی خانم می‌خواست سر از یک ماجرا دربیاورد به او می‌گفتند: «خانم مارپل بازی درنیاور!» کنجکاوی، بارزترین خصوصیت پیرزن روستایی داستان‌های کریستی بود. او پیرزنی سنتی، با دیسیپلین و شیک و پیک است. آگاتا کریستی خانم جوآن نیکسون (بازیگر نقش خانم مارپل در سریال) را در یک تئاتر دید، بعد از تئاتر به خانه رفت و برای جوآن نامه ای نوشت، او در نامه به جوآن نوشت که دوست دارد او نقش مارپل داستان‌هایش را بازی کند. آرزویی که تحقق پیدا کرد اما ۸ سال بعد از مرگ خانوم نویسنده!

آگاتا کریستی شخصیت خانم مارپل را خیلی دوست داشت، طوری که می‌گویند محبوب‌ترین شخصیت داستانی برای او بوده. بانوی داستان‌های پلیسی – معمایی در زندگی نامه اش نوشته: «هیچ نوع نامهربانی در خانم مارپل نیست. او فقط نمی‌تواند به آدم‌ها اعتماد کند. هر چند انتظار بدترین چیزها را دارد اما بیشتر آدم‌ها را با وجود کارهایی که انجام داده‌اند، با مهربانی می‌پذیرد.» او پیرزن بی‌آزاری است که هم ساده هم زیرک. سر از پیچیده‌ترین ماجراهای پلیسی درمی‌آورد و آنها را به شکل مسالمت‌آمیز و زیرکانه حل و فصل می‌کند. به جز سریالی که تلویزیون ما نشان داده، از داستان‌های خانوم مارپل بارها و بارها اقتباس تلویزیونی و سینمایی و حتی انیمیشنی شده است.

و اما مجموعه ای که پیش رو دارید گلچینی از بهترین داستانهای خانم مارپل است که در قالب ۱۸ قسمت گردآوری شده و با بهترین کیفیت ممکن در اختیار شما قرار می گیرد. این مجموعه بازپخشی است که در سال ۹۲ از شبکه تماشا پخش شده است.




قیمت این محصول 9000 تومان می باشد

http://bayanbox.ir/view/1800708064550214400/kharid-posti.gif

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی