فروشگاه اینترنتی فکر زیبا

خرید اینترنتی, خرید آنلاین, خرید لوازم, خرید زیور آلات, خرید محصول, خرید پستی,خرید لباس, خرید لوازم لوکس

فروشگاه اینترنتی فکر زیبا

خرید اینترنتی, خرید آنلاین, خرید لوازم, خرید زیور آلات, خرید محصول, خرید پستی,خرید لباس, خرید لوازم لوکس

۶۱ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

فروش سریال رخصت

شماره مجوز : 155/94/61124


یوسف مرادیان، عنایت بخشی، ثریا قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، مجید مشیری، مارال فرجاد و بابک انصاری از جمله نقش آفرینان سریال رخصت هستند. یوسف مرادیان نقش سعید ، عنایت بخشی نقش حاج اسدالله، ثریا قاسمی نقش زهرا سادات مادر سعید و نیما شاهرخ شاهی نقش حمید را بازی می‌کنند.

این مجموعه تلویزیونی روایت داستان مهندس چهل ساله‌ای به نام سعید است که در یک خانواده مذهبی بزرگ شده و زندگی کرده است. او تصور می‌کند تمام اعمال و رفتارش بر اساس دین است و همین طرز تفکر باعث غرورش شده است. سعید که فکر می‌کند همه مسائل دینی را خوب می‌داند و هیچ خطا و اشتباهی در این باره مرتکب نشده، ماه محرم بر اساس یک اتفاق و جریان غیرمنتظره در موقعیتی قرار می‌گیرد که ایمانش مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد.


قیمت:9000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۳
شاهین رضایی

فروش سریال حانیه


شماره مجوز : 155/94/65324


سریال حانیه یک ملودرام اجتماعی است که در فضای انقلاب و در شهر یزد روایت می‌شود و ماجرای زندگی ستوانی به نام سعید را تا پیش از فرار شاه معدوم به تصویر می‌کشد. تصویربرداری این سریال با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جوادیان‌زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و تعدادی از مسئولان در یزد آغاز انجام شد.

حانیه در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته و داستان زندگی ستوانی به نام سعید است که به یزد منتقل می‌شود و در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی این شهر است؛ سکونت می‌کند.

آشنایی سعید و سیدجعفر ماجراهایی را به دنبال دارد که به بهانه آن به برخی از مبارزان انقلابی در آن دوران از جمله آیت‌الله صدوقی و راشد یزدی نیز اشاره می‌شود.

داستان در سال 57 رخ می‌دهد، اما نمی‌توان گفت این سریال تاریخی است. حانیه یک ملودرام اجتماعی است که در بستر تاریخ روایت می‌شود.نقش سعید به عباس غزالی سپرده شده، سیما خضرآبادی نقش حانیه را در این سریال بازی می‌کند، جعفر دهقان نقش سرهنگ را به‌عهده دارد، خاطره حاتمی نقش افسانه دختر سرهنگ را بازی می‌کند، الهام چرخنده نقش مادر افسانه را بازی می‌کند، رزیتا غفاری نقش طلا را برعهده دارد که خدمتکار خانه سرهنگ است و میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری نیز نقش ماموران شاهنشاهی را برعهده دارند.

در کنار بازیگران نامبرده حدود 20 بازیگر از هنرمندان شهر یزد نیز در سریال حانیه حضور دارند.

سیدجلال دهقانی‌اشکذری که علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه حانیه را نیز انجام داده، درباره داستان این سریال گفت: داستان این مجموعه براساس خاطرات شفاهی و مکتوب شخصیت‎های فعال و انقلابی شکل گرفته است.

در بخش‌های انقلابی سریال به آیت‌الله صدوقی اشاره می‌کنیم که اعلامیه‌های امام به صورت تلفنی از پاریس برای ایشان قرائت می‌شد و به همت ایشان و پیروانشان در یزد و دیگر شهرهای کشور گسترش پیدا می‌کرد.

دهقانی به بینندگان سریال حانیه نوید داد که فضاهای بکر و دیدنی از شهر یزد در سریال حانیه خواهند دید که تاکنون کمتر در سریال‌های تلویزیونی به نمایش درآمده یا اصلا دیده نشده است. کارگردان سریال حانیه درباره بازیگران سریال گفت: بازیگران نقش‌های اصلی از بازیگران شناخته شده هستند که براساس داستان حانیه از تهران به یزد آمده‌اند، زیرا این بازیگران نقش ستوان سعید، سرهنگ و خانواده‌های آنها را برعهده دارند که از تهران به یزد منتقل شده‌اند و بقیه بازیگران اهل یزد هستند.

به گفته این کارگردان فقط بازیگران یزدی سریال با لهجه یزدی حرف می‌زنند و به تناسب قصه نیازی نبوده که همه بازیگران لهجه یزدی داشته باشند.

قیمت:6000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۳
شاهین رضایی


خرید پستی سریال دولت مخفی

شماره مجوز : 155/94/65001

سریال دولت مخفی روایت خانواده ای است که بخاطر جنگ، متحمل مهاجرت اجباری شده و در پی آن با ماجراهایی متفاوتی روبرو می شود.در این سریال نگاهی تازه به اسرای جنگ تحمیلی شده است. از بازیگران اصلی این مجموعه می توان به پژمان بازغی ، کاوه خداشناس و لاله اسکندری اشاره نمود.

«حمید آخوندی» به همراه علیرضا جلالی تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «دولت مخفی» را برعهده دارد،

آخوندی درباره حضور 2 کارگردان در اثر (حسن برزیده و راما قویدل) توضیح داد: هرکدام از کارگردان‌ها یک فاز را کارگردانی کرده‌اند، مثلا آقای برزیده بخش‌های مربوط به خانواده ایثارگران را کارگردانی کرده‌اند و آقای قویدل صحنه‌های مربوط به اردوگاه را کارگردانی کرده‌اند که فضای این دو بخش کاملا متفاوت از هم است و روی هم تاثیر نمی‌گذارد.

«دولت مخفی» به سفارش گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو در سه فصل، سال‌های دفاع مقدس و مقاومت اسرا در اردوگاه های رژیم بعث را به نمایش می گذارد، فصل اول و دوم «دولت مخفی» را حسن برزیده ساخته و بخش سوم آن که به اردوگاه اسرا مربوط می شود را راما قویدل کارگردانی کرده است.

تصویربرداری بخش های شهری آن در شمال کشور و بخش های مربوط به جنگ و اردوگاه اسرا نیز در تهران انجام گرفته است.

بازغی از بازیگران اصلی این سریال نقش سعید را بر عهده دارد، او از جوانان جنوب کشور است و پدرش با شروع جنگ مفقود می‌شود. او برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌برد، اما خودش به جبهه برمی‌گردد و دائم بین جبهه و شمال کشور در رفت و آمد است تا این‌که در عملیاتی به اسارت درمی‌آید و بعد از آن ماجراهای زندگی سعید را در اردوگاه‌های عراقی خواهیم دید.

لاله اسکندری نیز در این سریال دفاع مقدسی نقش پروانه را بازی می‌کند، دختری که سعید به او علاقه دارد اما هر بار که این دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند، اتفاقی مانع ازدواج آنها می‌شود.

پژمان بازغی، لاله اسکندری، کاوه خداشناس، مریم بوبانی، سام درخشانی، علی اوسیوند، سعید داخ، مهدی صبایی، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، هادی قمیشی، مریم سلطانی، کریم خودسیانی، محمدرضا رهبری، ابراهیم برزیده، مجید عبدالعظیمی، مهتاب شکریان، جواد صارمی، شهروز ابراهیمی، مهدی جعفری ، محمد فعلی، امیرحسین همتی،حسین توشه، مجتبی رجبی معمار، امیر حسین رحمی، روح الله کمانی، امیر حسین طالبی، محسن نبوی، مبین رستگار، بهروز قادری، فرهاد بشارتی و هنرمندان خردسال آرمیتا مرادی، سونیا اسپهرم و آندیا سیفی از بازیگران سریال «دولت مخفی» هستند.

فیلمنامه سریال را رحمان سیفی آزاد و داریوش ربیعی نوشته اند، از دیگر عوامل این سریال می توان به مدیر تولید: شهرام دانش‌پور، مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری، طراح صحنه و لباس: سعید ‌آهنگرانی، جانشین تولید: یعقوب جهانگیرفرد و محمود ریحان صفت، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیرصدابرداری: هادی معنوی‌پور، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده و مهدی آقایی، منشی ‌صحنه: زهرا جعفری، فرحناز خسرو آبادی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، تدوین: سیدمجید امامی گروه تدوین: مجید حسنی و مریم جلالی، صداگذار: مجید حسنی، جلوه های ویژه : سینا قویدل، تحقیق: ریحانه بهبودی و پروانه صالح و موسیقی متن: امیر توسلی اشاره کرد.



قیمت:15000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۲
شاهین رضایی

خرید سریال زیر آسمان شهر

شماره مجوز : 155/94/560041


سری دوم مجموعه زیر آسمان شهر شامل 63 قسمت است
بازیگران :
مهران غفوریان ، مجید صالحی ، برزو ارجمند ، حمید لولایی ، مینا جعفرزاده ، پرستو صالحی ، ملکه رنجبر ، شهرزاد جواهری و مرحوم کیومرث ملک مطیعی

زیر آسمان شهر یک مجموعهٔ طنز اجتماعی بود که در سال 1380 خورشیدی از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شد. این سریال به‌دلیل پخش هر شب و دست‌اندرکاران موفق، توانست از مجموعه‌های بسیار موفق صدا و سیمای ایران بشود. سال‌های بعد زیر آسمان شهر 2 و 3 نیز ساخته شد که نتوانست به همان سطح از موفقیت دست یابد. در زیر آسمان شهر 3 رضا ژیان نیز بازی کرد.

دست‌اندرکاران

تهیه‌کننده: مهران غفوریان

کارگردان: مهران غفوریان

تصویربردار: امیرهمایون احدپور، علی شاه‌وردی

نویسندگان: حمید برزگر، سروش صحت

سرپرست نویسندگان: رضا عطاران

صدا بردار: خسرو کیوانمهر

آهنگ تیتراژ : امیر تاجیک

قیمت:25000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۱
شاهین رضایی

شماره مجوز : 155/94/65324


خرید سریال جلال الدین

سریال «جلال‌الدین» که توسط شهرام اسدی و آرش معیریان کارگردانی شده است، درباره زندگی و مدارج معرفتی و علمی جلال‌الدین محمد بلخی معروف به مولوی است که شهرت بین‌المللی دارد.

علی دهکردی، آرش مجیدی، محمود بهروزیان، رضا بهبودی، شبنم مقدمی، مهتاج نجومی، محمد فیلی،انوش معظمی، آتش تقی‌پور، کاظم هژیرآزاد، محمود محکمی، ولی‌الله مومنی، فریده سپاه منصور، اسماعیل خلج‌، داود فتحعلی بیگی، ایمان افشاریان، محمود جعفری، زنده یاد باقرصحرارودی، لیلا موسوی، علی اکبر میلانی، نیکی نصیریان، لی لی فرهادپور و محمدجواد جعفرپور در نقش کودکی مولانا از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند که با مدیریت ناصر طهماسب دوبله شد است.

سریال جلال الدین در 11 قسمت 48 دقیقه ای تولید شده است .

جلال‌الدین محمد بلخی از مشهورترین شاعران ایرانی است. او در دوران حیاتش به القاب «جلال‌الدین»، «خداوندگار» و «مولانا خداوندگار» نامیده می‌شده‌ و مزار او نیز هم اکنون در شهر قونیه کشور ترکیه است. ضمن اینکه مادر او نیز پارسی بوده است. «مثنوی معنوی»، «فیه ما فیه»، «مجالس سبعه» و... از جمله آثار این عارف و شاعر اندیشمند است. مهدی همایونفر تهیه کنندگی «جلال الدین» را با درجه کیفی «الف» ویژه برعهده گرفته است.


قیمت:6000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۰
شاهین رضایی



خرید سریال افسانه خورشید و ماه
شماره مجوز : 155/94/157410


ماه در آغوش خورشید که همچنین با نام افسانه خورشید و ماه شناخته می‌شود مجموعه تلویزیونی محصول سال 2012 کره جنوبی است. با بازی کیم سو هیون , هان گا این، جونگ ایل وو و کیم مین سئو در 30 قسمت از چهارم ژانویه تا 15 مارس 2012 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه‌ها از شبکه‌ام بی سی کره پخش شده است. این مجموعه برنده جایزه بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد (کیم سو هیون) در رده‌های تلویزیونی در چهل وهشتمین جایزه هنری پاکسانگ شد، و جوایز متعدد در سال 2012 از جمله در جوایز مجموعه‌های تلویزیونی ام بی سی، برنده بهترین درام سال شد و در ایران از 25 بهمن 1393 ازشبکه 3سیما روی آنتن رفت و24اسفند ماه1393آخرین قسمت بود.
خلاصه داستان :
این سریال کره‌ای داستان یک پادشاه و خانواده‌اش را دربرمی‌گیرد که برای حفظ امپراتوری تلاش می‌کنند و مضمون آن هم به احقاق حق و عدم تغییر سرنوشت ازلی انسان‌ها برمی‌گردد. این سریال به کارگردانی کیم دو هون و لی سونگ جونس ساخته می‌شود و بازیگرانی چون کیم سو هیون، هان گا این، جونگ وو، کیم مین سئو و کیم یو جونگ در آن نقش آفرینی می‌کنند.[1] امپراتور پدر می‌خواهد برای لی هون ولیعهد خود همسر انتخاب کند. او با 2 گزینه مصاحبه می‌کند؛ ولیعهد لی هون، عاشق دختری به نام یئون وو می‌شود که دوست خواهرش، شاهزاده است. وی از پدرش می‌خواهد که آنها را به ازدواج هم در آورد. یئون وو که دختری اشرافی زاده هست همسر ولیعهد می‌شود و همه از هوش و درایت او تعجب می‌کنند. ملکه مادر و دیگر وزیریون وخاندان یون که از انتخاب او برای همسری ولیعهد ناراضی هستند به بانو عضم ناکیونگ می‌گویند که رابا سم بکشدولی ناکیون به دوستش قول داده بود کهازواو محافظت کند او به یه اون ووسم را داد ولی بعد بزای پیمانی که به دوستش داده بود پاد زهری به او داد که همه فکر کنند او مرده و او را دفن کنند ولی چند ساعت بعد خودش او را از آنجا در آورد ولی او حافظش را از دست داده.
این سریال داستانی غیر واقعی و درباره ی امپراتوری چوسان است و تمام شخصیت های این سریال ساخته گیست.ملکه مادر برای محکم نگه داشتن جایگاه امپراتوری پسرش تلاش میکند برادر ناتنی امپراتور را به قتل برساند.وزیر یونگ مامور کشتن برادر امپراتور میشود و در شبی بردر را به قتل میرساند و«آری» یکی کار آموزان امارت ساچه اونگ و نامزد انتخابی جانشین بانو اعظم است،شاهد این قتل میشود.آری هنگامی که از دست محافظان وزیر یون فرار میکند از پرتگاه میوفتد و زخمی میشود .خاندان یون این قتل به گردن آری میاندازند و آری تخت تعقیب است آری در راه بر زمین می افتد و همسر مشاور هیو او را میبیند و سوار کجابه اش میکند و او را همراهی میکند.آری نجات پیدا میکند و از همسر مشاور هیو تشکر میکند همسر مشاور هیو که باردار است،آری مژده میدهد که فرزند او دختر است و همانند ماه زیباست.آری سوگند میخورد تا آخر عمر از فرزند وی محافظت کند.ماموران نظامی آری را دستگیر میکنند.ناکیونگ دوست صمیمی آری است.آری این راز را به ناکیونگ میگوید.آری وصیت میکند تا ناکیونگ از آن دختر محافظت کند.آری اعدام میشود.بالاخره دختر مشاور هیو به دنیا می آید.او نام یئون وو (به معنی نم نم باران) را برای دختر خود برمیگزیند.یئون وو بسیار زیبا و دارای هوش و ذکاوت بسیاری بود.13 سال میگذرد و برادر یئون وو «یئوم» دانشجوی ممتاز رشته ادبیات میشود.یئون وو به همراه مادرش برای جشن به قصر میروند.یئون وو هنگام ادای احترام به امپراتور تحت تاثیر پروانه ای قرار میگرد و آن را دنبال میکند .ولیعهد «لی هون »که با لباسی مخصوص هنگام بالا رفتن از دیوار بود یئون وو را میبیند.یئون وو که هویت ولیعهد را نمیداند خیال میکند که او دزد است نگهبانان قصر را صدا میکند ولی ولیعهد دست یئون وو را میگیرد پو فرار میکنند.ولیعهد اعتراف میکند برای دیدن یانگ میونگ(برادر ناتنی ولیعهد است که از همسر دیگر امپراتور است و از ولیعهد بزرگ تر است)از دیوار قصر بالا میرفت.یئون وو و ولیعهد با هم آشنا میشوند.‌ولیعهد برای آشکار کردن هویتش به یئون وو به او معمایی میدهد.یئون وو میفهمد و برای ولیعهد نامه عذر خواهی مینویسد.ولیعهد هنگامی که نامه را میگیرد تحت تاثیر زیبایی خط یئون وو و تزئین نامه وی میشود.ولیعهد که در همان نگاه اول به یئون وو علاقه مند شده بود با دیدن آن نامه علاقه اش به یئون وو بیشتر میشود و مشتاق ملاقات با یئون وو میشود.یئون وو از دیدن ولیعهد سرباز میزند ولی ولیعهد در جشنی به طور پنهانی با یئون وو ملاقات میکند و موضوع انتخاب همسر ولیعهد را به یئون وو میگوید. یانگ میونگ اجازه امپراتور را برای ازدواج با یئون وو میخواهد.ولیعهد نیز همین درخواست را دارد.خاندان یون سعی دارند دخترشان «بوگی یون»را به صیغه ولیعهد درآورند.ولی یئون وو به همسری ولیعهد درمی آید.ملکه مادر از بانوی اعظم ناکیونگ درخواست دارد که یئون وو را به قتل برساند.بانوی اعظم یئون وو را مسموم میکند.خواهر ولیعهد«مین هوآ» شاهد این قتل است.مین هوآ که به برادر یئون وو«یئوم» علاقه مند است،ملکه مادر به او وعده میدهد که اگر این راز را به کسی نگوید او را به همسری یئوم در می آورند.ولیعهد بسیار آزرده میشود و برای خوشحال کردن یئون وو پیش او میرود و یه گیره سر که نماد افسانه خورشید و ماه است به او هدیه می دهد.بانوی اعظم به مشاور هیو میگوید که اگر یئون وو پادزهر سمی بخورد بهبود میابد.مشاور هیو این پادزهر را به یئون وو میدهد و یئون وو در آغوش پدرش بیهوش میشود.همه خیال میکردند یئون وو دچار نفس تنگی شده و مرده است.یئون وو داخل تابوت گذاشته میشود و درون خاک دفنش میکنن.بانو ی اعظم قبر یئون وو را میکند و او را خارج میکند.«سئول» پیش خدمت سابق یئون وو این صحنه را مبیند.بانو ناکیونگ نزد ملکه مادر میرود و به بهانه نگهداری از یئون وو میگوید عذاب وجدان دارد و نیاز به استراحت دارد و از قصر خارج میشود.ناکیونگ به همراه سه دختر خوانده اش:یئون وو،سئول،جانشی، به شهر دیگری سفر میکند.یئون وو دچار فراموشی شده است.مین هو آ نیز با یئوم ازدواج میکند و مشاور هیو از عذاب وجدان میمیرد.بالاخره خواسته ملکه مادر برآورده شده و بوگی یون به همسری ولیعهد درآمد.ولی ولیعهد از خاندان یونو همسر دومش بوگی یون تنفر دارد و نسبت به او سرد است زیرا او را مقصر مرگ یئون وو میداند. 8سال میگذرد و امپراتور میمیرد و ولیعهد پادشاه میشود.بانو ناکیونگ طی 8 سال طب سنتی را به یئون وو می آموزد.امپراتور«همان لی هون ولیعهد سابق» بیمار است و بانو ناکیونگ به دلیل مهارت در طب به دستور ملکه مادر به قصر می آید ولی ناکیونگ از دیدن ملکه مادر سرباز میزند. امپراتور با سفارش زیاد ملکه مادر به سفر میرود.امپراتور آگاه است که ملکه مادر این کار را برای اجرا کردن نقشه هایش کرده است.

قیمت:18000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۳۰
شاهین رضایی

شماره مجوز: 155/91/36914

پخش کامل ویژه برنامه تحویل سال 1394 شبکه سه با نام بهار نارنج

حدود 7 ساعت

زمان پخش: جمعه 29/12/94

تهیه کننده و مجری : احسان علیخانی

- ده ها چهره مطرح از حوزه سینما، تلویزیون، ورزش ، موسیقی و همچنین نخبگان جوان کشور، مهمان ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه بودند . آیتم های گوناگونی نیز در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی پخش شد.

به همراه گزیده برنامه تحویل سال 94 شبکه یک با اجرای علی ضیا
به همراه گزیده برنامه تحویل سال 94 شبکه پنج با اجرای ژاله صادقی


قیمت:12000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۹
شاهین رضایی

فروش سریال مهر طوبی

شماره مجوز : 155/94/15324


مهر طوبی که پیش از این قرار بود با نام کوچه های خواب روی آنتن برود توسط سیدمجید موسویان کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن بر عهدهحمید رحیمی نادی بوده است.

این مینی سریال پنج قسمتی برای پخش در ایام فاطمیه (شهادت حضرت زهرا(س)) در نظر گرفته شده بود.

مجموعه مهر طوبی در 5 قسمت 45 دقیقه ای از یکم الی پنجم فروردین ماه 94 هر شب ساعت 23 از شبکه سوم سیما پخش گردید

داستان سریال : عادل کیایی وصیت می‌کند پس از مرگش فرزندش محسن زنی به نام طوبی طاهریان را پیدا کند. محسن موظف است پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و اخذ رضایت از طوبی می‌تواند به باقی ارث پدرش دست یابد. محسن که نشانه‌های روشنی از طوبی در اختیار ندارد جستجو را شروع می‌کند اما در این مسیر با واقعیت‌هایی مواجه می‌شود که…

نویسنده سریال نیز گفته است که کار کاملا روایت خطی و رئال دارد و 7 داستان در آن بطور موازی روایت می‌شود که محوریت همه آن‌ها مادر است.

مهدی سلوکی، مهران رنجبر، آفرین عبیسی، آزاده زارعی، لیدا عباسی، تورج فرامرزیان، مختار سائقی، مرضیه صدرایی، فاطمه شکری، عرفان برزین و اسماعیل خلج بازیگران اصلی سریال مهر طوبی می باشند


قیمت:4000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۹
شاهین رضایی

خرید سریال بزم آخر

شماره مجوز : 155/94/88324


آتیلا پسیانی، امید روحانی، انوشیروان ارجمند، امیرحسین رستمی، الهام چرخنده، کامران تفتی، علیرام نورایی، مهدی ماهانی، مهدی فقیه، زهره حمیدی، محمدرضا عباس نژاد و (با معرفی) شیما عباسی بازیگران اصلی این سریال هستند.

«بزم آخر» در پنج قسمت داستان زندگی رضوان (چرخنده) دختر سیداحمد و دانشجوی تئاتر را روایت می‌کند که در حال تحقیق در مورد تعزیه است. رضوان در این راه با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می‌شود که همین اتفاقات باعث پی بردن او به حقایقی از گذشته پدرش منجر شده و... .

سایر عوامل اصلی این سریال عبارتند از نویسنده: حسن مشکلاتی، مدیر تصویربرداری: مهدی امیری، مدیر صدابرداری: ناصر انتظاری، طراح گریم: دانیال شعاعی، طراح صحنه و لباس: کیوان ذوالفقاری، تصویربردار: رضا شیبانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حامد شریفی نیا، مشاور رسانه ای: امین داداشی، مشاور پروژه: حمید نعمتی، عکاس: نرگس مقدسی، مدیر تولید: محمود جوانشیر، دستیار برنامه ریز: پانیذ علیزاده، دستیاران کارگردان: سپیده شریعت مقدم، مسعود قنبری، دستیاران تصویر: مرتضی مسلمی، حمیدرضا زارع، مازیار نجاتی، دستیاران صدا: حمید غیبی، پویا شاهکار، مجری طرح: محمدرضا عباسی، مجریان گریم: ساناز صباغ نژاد، رسول نعمتی، محمد شفیقیان، دستیاران صحنه و لباس: پگاه نایب، علی گنجی، سرپرست تولید: علی رحیم زاده، دستیار تهیه: حمید ملک مختاری، منشی صحنه: زهرا محبی، هماهنگی تولید: علی شهبندی.


قیمت:4000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۸
شاهین رضایی

خرید سریال سر به راه

شماره مجوز : 155/94/65324


سال تولید : 93

شبکه پخش: تهران

سال پخش : نوروز 94

تهیه کننده : ایرج محمدی

کارگردان : سعید سلطانی

نویسنده : مهدی محمدنژادیان

بازیگران : مسعود کرامتی ، شهین تسلیمی ، افسانه چهره آزاد ، شقایق دهقان ، ارژنگ امیرفضلی ، محسن کیایی ، سیاوش خیرابی ، الناز حبیبی و...

خلاصه داستان : قصه سریال سر به راه درباره جوان خلاف کار نوپایی (با بازی سیاوش خیرابی) است که به جای زندان، مجبور به گذراندن دوره محکومیت خود در یک موسسه خدمات اجتماعی می شود.

قیمت:9000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۲۸
شاهین رضایی