فروشگاه اینترنتی فکر زیبا

خرید اینترنتی, خرید آنلاین, خرید لوازم, خرید زیور آلات, خرید محصول, خرید پستی,خرید لباس, خرید لوازم لوکس

فروشگاه اینترنتی فکر زیبا

خرید اینترنتی, خرید آنلاین, خرید لوازم, خرید زیور آلات, خرید محصول, خرید پستی,خرید لباس, خرید لوازم لوکس

خرید سریال حانیه

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ب.ظ

فروش سریال حانیه


شماره مجوز : 155/94/65324


سریال حانیه یک ملودرام اجتماعی است که در فضای انقلاب و در شهر یزد روایت می‌شود و ماجرای زندگی ستوانی به نام سعید را تا پیش از فرار شاه معدوم به تصویر می‌کشد. تصویربرداری این سریال با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جوادیان‌زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و تعدادی از مسئولان در یزد آغاز انجام شد.

حانیه در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته و داستان زندگی ستوانی به نام سعید است که به یزد منتقل می‌شود و در خانه سیدجعفر که یکی از بازاریان انقلابی این شهر است؛ سکونت می‌کند.

آشنایی سعید و سیدجعفر ماجراهایی را به دنبال دارد که به بهانه آن به برخی از مبارزان انقلابی در آن دوران از جمله آیت‌الله صدوقی و راشد یزدی نیز اشاره می‌شود.

داستان در سال 57 رخ می‌دهد، اما نمی‌توان گفت این سریال تاریخی است. حانیه یک ملودرام اجتماعی است که در بستر تاریخ روایت می‌شود.نقش سعید به عباس غزالی سپرده شده، سیما خضرآبادی نقش حانیه را در این سریال بازی می‌کند، جعفر دهقان نقش سرهنگ را به‌عهده دارد، خاطره حاتمی نقش افسانه دختر سرهنگ را بازی می‌کند، الهام چرخنده نقش مادر افسانه را بازی می‌کند، رزیتا غفاری نقش طلا را برعهده دارد که خدمتکار خانه سرهنگ است و میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری نیز نقش ماموران شاهنشاهی را برعهده دارند.

در کنار بازیگران نامبرده حدود 20 بازیگر از هنرمندان شهر یزد نیز در سریال حانیه حضور دارند.

سیدجلال دهقانی‌اشکذری که علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه حانیه را نیز انجام داده، درباره داستان این سریال گفت: داستان این مجموعه براساس خاطرات شفاهی و مکتوب شخصیت‎های فعال و انقلابی شکل گرفته است.

در بخش‌های انقلابی سریال به آیت‌الله صدوقی اشاره می‌کنیم که اعلامیه‌های امام به صورت تلفنی از پاریس برای ایشان قرائت می‌شد و به همت ایشان و پیروانشان در یزد و دیگر شهرهای کشور گسترش پیدا می‌کرد.

دهقانی به بینندگان سریال حانیه نوید داد که فضاهای بکر و دیدنی از شهر یزد در سریال حانیه خواهند دید که تاکنون کمتر در سریال‌های تلویزیونی به نمایش درآمده یا اصلا دیده نشده است. کارگردان سریال حانیه درباره بازیگران سریال گفت: بازیگران نقش‌های اصلی از بازیگران شناخته شده هستند که براساس داستان حانیه از تهران به یزد آمده‌اند، زیرا این بازیگران نقش ستوان سعید، سرهنگ و خانواده‌های آنها را برعهده دارند که از تهران به یزد منتقل شده‌اند و بقیه بازیگران اهل یزد هستند.

به گفته این کارگردان فقط بازیگران یزدی سریال با لهجه یزدی حرف می‌زنند و به تناسب قصه نیازی نبوده که همه بازیگران لهجه یزدی داشته باشند.

قیمت:6000 تومان

http://djkala.avablog.ir/upload/picture/kharid1.png

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
شاهین رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی